04 Aralık 2016 21:18 | Son Güncelleme: 04 Aralık 2016 21:22

Gençlerbirliği, Adana'da rahat kazandı

Spor Toto Süper Lig'de 13. hafta maçında Adanaspor ile Gençlerbirliği karşı karşıya geldi. 5 Ocak Fatih Terim Stadı'nda oynanan maçta kazanan 2-0'lık skorla Gençlerbirliği oldu.

Spor Toto Süper Lig'de 13. hafta maçında Adanaspor ile Gençlerbirliği karşı karşıya geldi. 5 Ocak Fatih Terim Stadı'nda oynanan maçta kazanan 2-0'lık skorla Gençlerbirliği oldu.

Gençlerbirliği'ne Adanaspor karşısında galibiyeti getiren golleri 37. dakikada (penaltı) Serdar Gürler ve 73. dakikada Tokelo Rantie kaydetti.

Teknik direktör Ümit Özat ile çıktığı 4 resmi maçta 3 galibiyet 1 beraberlik alan Gençlerbirliği, Adanaspor'u yenerek puanını 18'e yükseltti. Adanaspor ise 6 puanda kaldı.

Spor Toto Süper Lig'de gelecek hafta Adanaspor, Trabzonspor'a konuk olacak. Gençlerbirliği, Medipol Başakşehir'i ağırlayacak.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak