19 Mayıs 2016 22:11 | Son Güncelleme: 19 Mayıs 2016 22:12

Gençlerbirliği kazandı, Eskişehirspor düştü

Spor Toto Süper Lig'de son hafta maçında iddiası olmayan Gençlerbirliği ile kümede kalma hesapları yapan Eskişehirspor karşılaştı.

Ankara 19 Mayıs Stadı'nda oynanan mücadelede kazanan 3-1'lik skorla Gençlerbirliği oldu.

Bu sonucun ardından Eskişehirspor 30 puanda kaldı ve Spor Toto Süper Lig'e veda etti. Gençlerbirliği ise 45 puanda sezonu tamamladı.

Gençlerbirliği'ne galibiyeti getiren golleri 7. dakikada Ahmet Çalık, 22. dakikada Ahmet Oğuz ve 76. dakikada Djalma Campos kaydetti. Eskişehirspor'un tek golü 37. dakikada Murat Uçar'dan geldi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar