03 Aralık 2016 23:18 | Son Güncelleme: 03 Aralık 2016 23:18

Gökhan Gönül maç sonunda sitem etti

Fenerbahçe taraftarlarının tepki gösterdiği Gökhan Gönül maç sonu sitem etti.

0-0 sona eren Fenerbahçe - Beşiktaş derbisinde sarı-lacivertli taraftarlardan tepki gören Gökhan Gönül, mücadelenin ardından Beyaz TV'ye konuştu.

Gökhan Gönül'ün maç sonrasında Beyaz TV'den Sezgin Gelmez'e yaptığı belirtilen açıklamada, "Eski takım arkadaşlarım bana sahip çıkmadı. Beni tribünlerin önüne attılar, tribünlere oynadılar" ifadelerini kullandığı kaydedildi.

Fenerbahçe taraftarları, derbide Gökhan Gönül'e protestoda bulunurken; üzerinde fotoğrafının bulunduğu dövizleri fırlattı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu