10 Aralık 2016 21:47 | Son Güncelleme: 10 Aralık 2016 21:49

Gökhan Gönül'den penaltı açıklaması

Beşiktaş'ın deneyimli sağ beki Gökhan Gönül, Bursaspor'u 2-1 mağlup ettikleri maçın ardından konuştu.

Beşiktaş'ın deneyimli sağ beki Gökhan Gönül, Bursaspor'u 2-1 mağlup ettikleri maçın ardından flaş röportajda konuştu.

İşte Gökhan Gönül'ün yayıncı kuruluşa yaptığı maç değerlendirmesi:

"Resmi olarak 4-5 maçtır kazanamıyorduk. Hafta içi ağır bir yenilgi aldık. Büyük takımlar ağır yenilgilerin ardından reaksiyon göstermei. Bursaspor, ligin önemli, güçlü, mücadeleci bir ekip. Onlara karşı kazanmak güç olsa da, takımlar ağır yenilgilerden sonra reaksiyon göstermeli. Biz de bunu başardık. Önemli olan kazanmaktı, 3 puanı aldık. Önümüzdeki haftalarda, ilk yarıyı mağlubiyet almadan bitirmek istiyoruz."

Penaltı pozisyonunda neler yaşandı?

"Ceza sahası içinde olup olmadığını bilmiyorum, net bir şey söyleyemem. Galiba kolumdan çektiğini hissettim, penaltı olduğunu düşünüyorum. Yorum yapmak istemiyorum, ne söyleseniz, olmayacak. "Aşağı tükürsem sakal, yukarı tükürsem bıyık." Ben kendi adıma penaltı olduğunu düşünüyorum."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz