20 Temmuz 2015 09:49 | Son Güncelleme: 20 Temmuz 2015 09:50

Gökhan Gönül'den takıma uyarı

Gökhan Gönül, "Aramızdan ayrılan arkadaşlarımızı unutmadık. Yeni gelenler de onlar kadar özverili olursa her şey yolunda gider" dedi

Fenerbahçe'nin takım kaptanlarından Gökhan Gönül önemli açıklamalarda bulundu.

Tecrübeli futbolcu, "Takımdan ayrılan arkadaşlarımız bu kulüp için her şeylerini verdiler. Fenerbahçe için çoğu kişiyle dost oldular, çok kişiyle de düşman oldular. Ayrılma zamanı geldiğinde de ayrıldılar, ama kulübe her şeylerini verdiler. Yeni gelen arkadaşlarımız da en az onların verdiği mücadeleyi verip, üzerine çok fazla koyup Şampiyonlar Ligi'ne kalmayı başarmalıyız. Hepimiz taşın altına elimize koyup özlediğimiz Şampiyonlar Ligi'nde gruplara kalmalıyız" dedi.

RAKİPLERE GÖZDAĞI...

İyi bir takım olmalarına karşın eksikleri olduğunu söyleyen Gökhan Gönül, "Şampiyonlar Ligi'ne de kalacağız, şampiyon da olacağız" dedi. Takvim

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz