30 Temmuz 2015 09:42 | Son Güncelleme: 30 Temmuz 2015 10:54

İnler transferi hakkında konuştu!

Siyah-beyazlı futbolcularla, küçüklük fotoğrafları olan Gökhan İnler, "Beşiktaş için her fedakarlığı yaparım. Yeterki kulüpler anlaşsın" dedi

Beşiktaş'ın Veli Kavlak ve Tolgay Arslan'ın sakatlıkları nedeniyle orta sahaya takviye olarak düşündüğü Gökhan İnler, siyah-beyazlı kulübe gelmeye hazır olduğunu söyledi. 31 yaşındaki tecrübeli futbolcu, "Ben doğuştan Beşiktaşlı'yım ve her türlü fedakarlığı yapmaya hazırım. Yeter ki kulüpler kendi arasında anlaşmaya varsın" diye konuştu. Napoli'den yılda 2.2 milyon Euro kazanan İnler'in, Beşiktaş'ın 1.8 milyon Euro'luk teklifine olumlu yakalaştığı belirtilirken bu transferin önündeki tek engelin İtalyan kulübü olduğu belirtildi. Beşiktaş Gökhan İnler'in bonservisi için 3 milyon Euro önermiş ancak Napoli bunu kabul etmemişti. Taraflar arasında görüşmelerin sürdüğü ve en geç birkaç gün içinde Gökhan'ın durumunun netlik kazancağı öğrenildi. Sabah

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu