10 Aralık 2017 22:43 | Son Güncelleme: 10 Aralık 2017 22:44

'Golden sonra kontrolü kaybettik'

Beşiktaş teknik direktörü Şenol Güneş, Kayserispor maçının ardından açıklamalarda bulundu

Beşiktaş teknik direktörü Şenol Güneş, Kayseri'de kaybedilen 2 puanın ardından beIN Sports mikrofonlarına konuştu.

Şenol Güneş'in açıklamalarından satır başları şu şekilde...

''KAZANMAMIZ GEREKEN BİR MAÇTI AMA...''

''Kazanmamız gereken bir maçtı. Oyuna iyi başladık, kontrol bizdeydi. İki pozisyon bulduk. Golden sonra kontrolü kaybettik. Rakip 10 kişi kaldıktan sonra sanki biz 10 kişi kalmış gibi oynadık. 11'e 11 iken daha iyi oynadığımız bölümler vardı. 11'e 10'ken eksik kaldık. Yavaş oynadık. Bireysel oynadık.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU