04 Kasım 2016 22:41 | Son Güncelleme: 04 Kasım 2016 22:43

Golden sonra Riekerink ve Abdullah Avcı arasında tartışma!

Galatasaray'ın Başakşehir ile oynadığı Süper Lig karşılaşmasında teknik direktörler tartışma yaşadı.

Galatasaray'ın golünden önceki faulde Ferhat Öztorun'u sarı kart çıkmamasına sinirlenen Jan Olde Riekerink, golden sonra karşılaşmanın hakemi Ali Palabıyık'a "Carole'e sarı kart verdin buna niye vermiyorsun?" diyerek itiraz etti.

Bunu duyan Abdullah Avcı da Jan Olde Riekerink'e tepki gösterdi. Riekerink daha sonra kulübeye dönerken Abdullah Avcı bir süre daha karşılaşmanın 4. hakemine itirazlarda bulundu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu