07 Mart 2016 22:32 | Son Güncelleme: 07 Mart 2016 22:33

Gomez: 'Anlamakta zorlandığım nokta...'

Beşiktaş'ın Alman yıldızı Mario Gomez, Eskişehirspor maçı sonrasında konuştu.

Beşiktaş'ın Eskişehirspor'u 3-1 mağlup ettiği mücadelede 2 gol kaydeden Mario Gomez, karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulundu.

Alman golcü, "Bu akşam kazandığımız için çok mutluyum. Haftayı gergin geçirdik. Bu gerginlik bizden kaynaklanmadı ve böyle bir gerginlik yaratıldı. Bizde ister istemez bunu hissettik. Bunu anlamakta zorlanıyorum. Lig sıralamasına baktığımızda, ertelemeyi kazandığımızda biz lideriz. Biz sadece Fenerbahçe'ye 1 maç kaybettik. Oradan galibiyet de çıkarabilirdik. Anlamakta zorlandığım nokta bir anda gerginlik yaratıldı. Beşiktaş 7 seneden bu yana şampiyon olamıyor. Ligi 10 puan farkla önde bitirmemizi beklemek, pek de gerçekçi olmuyor. Neyse ki Türkçe'yi anlamıyorum ve medyada yazılanları bilmiyoprum. Şunu iyi biliyorum ki, yazılanlardan oyuncularetkilenebiliyor. Kulübüün 3-4 senede geldiği noktaya bakarak hareket etmek gerekiyor" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak