22 Ekim 2017 23:49 | Son Güncelleme: 22 Ekim 2017 23:51

Gomis'ten Cüneyt Çakır yorumu! 'Çalışması lazım'

Galatasaray'ın golcü futbolcusu Bafetimbi Gomis, maç sonu açıklamalarda bulundu.

Ligin 9. haftasındaGalatasaray ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi. 0-0 biten maçın ardından Gomis açıklamalarda bulundu.

İşte Gomis'in açıklamalar:

Atmosfer harikaydı. Daha önce böyle bir atmosfer görmedim. Umarım herkes evine sakin bir şekilde döner.Penaltıyı gördüm ve kızdım. Penaltı olduğu çok belliydi. Hakeme gidip, oyunu iyi yönlendirmesi gerektiğini söyledim. Hakeme söyleyecek bir şeyim var; biz her gün çalışıyoruz, onun da çalışması lazım.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar