25 Aralık 2016 18:30 | Son Güncelleme: 25 Aralık 2016 18:32

Igor Tudor'dan maç sonu hakem isyanı

Karabükspor Teknik Direktörü Igor Tudor, Kayserispor'a 2-0 mağlup oldukları mücadelenin ardından hakemlere isyan etti.

Karşılaşmanın 15. dakikasında Dany'ye gösterilen kırmızı kart ve penaltı kararına büyük tepki gösteren Tudor, "Oyuncularıma söyleyecek hiçbir şeyim yok. 16 maçta, 8 penaltı verildi aleyhimize, hepsi de gol. Böyle bir şey imkansız. Ben açıkcası yoruldum. Eğer bizim 1. Lig'de oynamamızı istemiyorlarsa söylesinler, oyunlara gerek yok" ifadelerini kullandı ve tercümeyi beklemeden canlı yayından ayrıldı.

Karabükspor'un kalecisi Adriano da, aleyhlerine çıkan 8 penaltıya sinirlendi ve, "Çok üzücü. Ben Portekiz'de yıllarca oynadım. 8 tane penaltı çıktı bize karşı, hepsi şüpheli penaltılar. Böyleyecek bir şey bulamıyorum, hep kolay penaltılar çalınıyor bize karşı" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU