20 Mart 2016 16:14 | Son Güncelleme: 20 Mart 2016 16:15

G.Saray'dan F.Bahçe'ye '4 yıldız' göndermesi!

Galatasaray Kulübü, Fenerbahçe derbisi öncesi ezeli rakibine kızdıracak bir göndermede bulundu.

Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında Galatasaray - Fenerbahçe derbisi oynanacak. Türk Telekom Arena'da oynanacak ve hakem Mete Kalkavan'ın yöneteceği maç öncesi Sarı-Kırmızılı kulüpten ezeli rakibini kızdıracak bir paylaşım geldi.

4 YILDIZLI GÖNDERME

Galatasaray resmi Twitter hesabından iki takımın yıldızlarına atıfta bulunan paylaşım yapıldı. Sarı-Kırmızılı hesap 4 yıldızlı Galatasaray ve 3 yıldızlı Fenerbahçe logosunu "GÜNCEL LOGO KULLANIMLARI AŞAĞIDAKİ GİBİDİR" notuyla paylaştı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz