13 Ağustos 2015 10:23 | Son Güncelleme: 13 Ağustos 2015 17:19

G.Saray'ın yıldızı bedava gidiyor!

Inter teknik direktörü Roberto Mancini, Melo'ya yeni bir teklif sundu.

G.Saray'ın Jose Rodriguez transferi sonrası İnter'e bedavaya yollamayı kabul ettiği Melo, kendisine sarı-kırmızılı takımda kazandığı paranın yarısı bile önerilmeyince gitmekten vazgeçti. 1.9 milyon Euro'luk teklif yükselmeyince "Hayır" diyen Brezilyalı yıldıza, Mancini de ücretin arttırılmasını sağlayamadı. Bunun üzerine İtalyan teknik adam, "Ben olduğum sürece İnter'in kapısı sana açık. Sözleşmeni tamamla ve seneye gel" mesajını yolladı. Melo'nun menajeri yarın yönetimle görüşecek ve Melo krizine nokta koyulacak. Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak