19 Kasım 2016 21:43 | Son Güncelleme: 19 Kasım 2016 21:45

Güneş'ten Adanaspor maçı sonrası eleştiri!

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Adanaspor galibiyeti sonrasında açıklamalarda bulundu.

Şenol Güneş galibiyete rağmen eksiklerine dikkat çekerken, bazı eksikliklerini bu maçta gördüklerini ve düzeltmeleri gerektiğini dile getirdi.

İşte Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş'in maç sonu sözleri...

''Öncelikle kağıt üstünde favori bizdik. Oyun olarak da bunu gösterip maçı almak istiyorduk. Oyuncularımız sorumluluk içerisinde maça başladılar. Oyunun kontrolü bizde oldu. Goller attık. 2-0'lık skor 4-5-6'da olabilirdi. Bizim oyuncularımıza büyük takım oyuncuları diyerek bakıyoruz. Bugün için değil, gelecek için endişelendim. Oyuncuların bunu bilmesi lazım. Oyunu kontrol edemezsen, rakipten farkın kalmaz. Benfica ile oynayacağız. Şampiyonlar Ligi'nde oynuyoruz. Bütün oyuncularımızın üstüne koymak istiyoruz. Bugün eksiklerini de gördük. Daha dikkatli olmalılar. İyiydiler ama rakibi maça ortak ediyorsan bir anlamı kalmaz. En küçük hataya tahammülümüz yok. Bunun için söylüyorum. Pozisyon zaten kendiliğinden geliyor. Ama bu bizim daha sonraki maçlarımız için ölçü olmayacak. Oyuncularıma teşekkür ediyorum ama hatalarını da söyleyeceğim.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu