09 Aralık 2016 22:45 | Son Güncelleme: 09 Aralık 2016 22:48

Güray Vural, 4-1'lik Adanaspor galibiyetini değerlendirdi

Trabzonspor'un sol bek oyuncusu Güray Vural, 4-1 kazandıkları Adanaspor maçının ardından konuştu.

Bu maçın kendileri için çok önemli olduğunu söyleyen Güray Vural, "Rakibimizin ligdeki durumunun gerçeği yansıtmadığını biliyoruz. Biz her zaman toparlanmalıyız diyorduk. Bugün güzel bir gol attık ancak sonrasında beraberliğe yakalandık. Sonrasında skoru aldık. Biz haftalardır iyi oynuyorduk ama skoru alamıyorduk bugün skoru da aldık." ifadelerini kullandı.

Mevkisiyle ilgili bir soruya cevap veren Güray, "Orijinal pozisyonum sol bek ama benim için oynamak önemli hocam nerede görev verirse orada oynarım" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU