05 Aralık 2016 22:43 | Son Güncelleme: 05 Aralık 2016 22:44

Hakan Kutlu'dan hakem isyanı

Kayserispor - Trabzonspor maçının ardından yayıncı kuruluşa röportaj veren Hakan Kutlu flaş açıklamalarda bulundu.

Kayserispor - Trabzonspor maçının ardından yayıncı kuruluşa röportaj veren Hakan Kutlu flaş açıklamalarda bulundu. İşte Hakan Kutlu'nun açıklamaları... 

''Takım olarak kendimizi geliştirmeye çalıştırıyoruz. Hem kendimi hem de takımımı geliştirmeye çalışıyorum. Geçen hafta 3 net penaltımız verilmedi. Bu hafta da 3 penaltımız verilmedi. İki haftadır 6 penaltımızı es geçtiler. Daha önceden de çok sayıda hakem hataları ile karşılaştık. Artık rakip takım teknik direktörleri bile bunu söylüyor.''

''Oyun olarak kendimizi geliştiriyoruz. İkinci yarıda çok iyiydik. İki haftada bir penaltı bile verseler, daha morallenip goller atacağız. Sonra 'Hakan Kutlu istifa!' diye bağırıyorlar. Kayseri taraftarı bilsin ki geçen sene kimse gelmek istemezken ben geldim ve Kayserispor'u ligde tuttum.''

''Başkanla konuşup karar vereceğiz. Belki ben de kendim bırakabilirim. Bırakmam gerekirse bırakırım. Çocuklara bir şey diyemiyorum. Sonuna kadar oynuyorlar. Bugün de 45 dakika Trabzonspor gibi bir takıma karşı harika oynadılar. Ne yazık ki dış etkenlere mani olamıyoruz...''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler