25 Kasım 2016 23:01 | Son Güncelleme: 25 Kasım 2016 23:04

Hamza Hamzaoğlu: O golden sonra üstünlüğü kaptırdık!

Bursaspor'un hocası Hamza Hamzaoğlu, 3-1 kaybettikleri Galatasaray maçından sonra, "İkinci yarıda frikikten golü yedikten sonra üstünlüğü iyice kaptırdık. Yakaladığımız pozisyonları da sonuçlandıramadık." yorumunu yaptı.

Bursaspor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Galatasaray'a 3-1 kaybettikleri maçın ardından yayıncı kuruluşa konuştu.

İşte Hamza Hamzaoğlu'nun flaş röportajdaki açıklamaları...

"Maça iyi başladık. Kontrollü başladık. Zaten Galatasaray'ın üstümüze geleceğini biliyorduk. Hızlı hücumlarla gol arayacaktık. Golü de bulduk aslında. Ondan sonra kontrollü oyuna devam ettik. 2-3 pozisyonumuz daha vardı. Golü bulsak maçın gidişatı farklı olabilirdi. Galatasaray, oyuna hakim oldu. 3-1 kaybettik. Galatasaray'ı ve oyuncularımı tebrik ediyorum."

"FRİKİKTEN GOLÜ YEDİKTEN SONRA..."

"Biz de hata oldu! Mesafeleri açtık, Galatasaray'da bu mesafeleri kullanacak oyuncular vardı. Kaptırdığımız toplarla alanı çok çabuk geçtiler, toparlanmakta zorlandık, geciktik. Golü buldular. İkinci yarıda frikikten golü yedikten sonra üstünlüğü iyice kaptırdık. Yakaladığımız pozisyonları da sonuçlandıramadık."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz