21 Ocak 2018 21:25 | Son Güncelleme: 21 Ocak 2018 21:25

Hamza Hamzaoğlu'ndan Beşiktaş açıklaması

Antalyaspor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Beşiktaş maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Hamza Hamzaoğlu karşılaşmayla ilgili "İyi bir maç oldu. İyi de başladık, golü de bulduk, moral oldu, seyircimiz ateşlendi. Maçın sonuna kadar direnç gösterdik ama kolay değil. Beşiktaş'a karşı birçok takım pozisyon bulmakta zorlanmasına rağmen biz fırsatlar da yakaladık. Skor önemliydi ama skordan önemli şeyler de vardı. Bizim ilk ciddi maçımızdı. kaybetmemize rağmen oyuncularımın performansından memnunum. Hepsini tebrik ederim. Yolumuza bakacağız, daha iyi mücadele ve daha fazla puan toplayarak hedeflerimize ulaşacağız. Beşiktaş'a da başarılar dilerim." dedi

Transfer çalışmaları hakkında bilgi veren Hamza Hamzaoğlu "Yönetimle transfer için çalışmaları sürdürüyoruz. Yavaş hareket ediyoruz ama sakat oyuncularımız var. Onların durumları belli olacak. 1-2 oyuncu daha kadromuza katabiliriz. Mevcut kadromuzdan da sakatlıkları sonrası gelecek oyuncularla birlikte memnunum." diye konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu