29 Nisan 2016 22:44 | Son Güncelleme: 29 Nisan 2016 22:45

Hamzaoğlu'ndan Galatasaray açıklaması!

Bursaspor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Galatasaray maçı sonrası konuştu.

Bursaspor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, 1-1 sona eren Galatasaray maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.

Galatasaray ile ilgili konuşmak istemediğini belirten Hamzaoğlu, "Güzel bir maç oldu. 2 takım da kazanmak için oynayacaktı. Galatasaray'ın UEFA hejdefleri devam ediyor ama, bizim hedefimiz kalmadığı için oynadık. Biz daha yakındık sanki galibiyete, 3 tane net pozisyonumuz var. Şu anda Bursaspor'un hocasıyım, Galatasaray ile ilgili çok konuşmak istemiyorum. Bizim sezon başında yaptığımız planlamaya göre sonuçları bu haftalarda gösterecekti. Riekerink'i tebrik ediyorum ve bundan sonra başarılar diliyorum kendisine. Eski oyuncularımı görmek güzeldi" ifadelerini kullandı.

Gelecek sezon planları ile ilgili konuşan teknik adam, "Önümüzdeki sene çok maliyetli oyuncular alma şansımız yok. Altyapı potansiyelimiz çok iyi, bundan faydalanmamız lazım. Çok uyumlu, iyi oyunculara sahibiz. Büyük hedefler koymadan önümüzdeki sezona başlayıp, 1-2 seneyi mali anlamda güçlenerek kapatmayı planlıyoruz. Tabii ki bu hedefsiz olacağız anlamına gelmez" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz