08 Mayıs 2016 22:23 | Son Güncelleme: 08 Mayıs 2016 22:25

''Her konuda sahanın hakimi bizdik''

Galatasaray Teknik Direktörü Riekerink derbi sonrası açıklamalarda bulundu.

Riekerink, yaptığı açıklamada;

"Kaybettiğimiz için üzgünüm. Göreve başladığımdan bu yana en iyi 45 dakikayı oynadık. Her konuda sahanın hakimi bizdik. Defansif olarak disiplinli bir defans yaptık. Rakibe doğru zamanda baskı yaptık. Onun haricinde de top bizdeyken de iyi performans gösterdik. Bir çok şans yakaladık. Beni mutlu eden bir konu taraftarlar ve oyuncular arasında iyi ilişki vardı. O yüzden ilk 45 dakikadan inanılmaz mutluyum. Maçtan önce Sneijder ile konuşmuştuk. 60 dakika oynayacaktı. 65 dakika oynadı. İkinci yarıda Beşiktaş biraz daha baskılı başladı. Gol atmadan önce de gol pozisyonları yakaladılar. Golden sonra oyundan düştük. Son 5 dakika yine denedik, tabii biraz da şanslı olmanız lazım. Takımımı tebrik ediyorum. Nasıl oynadığımızdan ziyade sonuç daha önemli" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar