09 Nisan 2016 19:54 | Son Güncelleme: 09 Nisan 2016 19:54

Hikmet Karaman: '3 puan içten bile değildi'

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Hikmet Karaman Galatasaray maçını değerlendirdi.

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, 1-1 biten Galatasaray maçı sonrasında konuştu. Karaman yaptığı açıklamada, uzatma dakikalarında şanslı olduklarını dile getirdi.

İşte Hikmet Karaman'ın o açıklamaları...

''Belki daha farklı bir maç seyredebliirdik. Bizim de eksiğimiz var ama Galatasaray'ı iyi bir pozisyonda yakalamıştık. Buradan 3 puan almamız içten bile değildi. Uzatma dakikalarında biraz şanslıydık. Takım olarak bir kritik yapmalıyız ama sonuçta Galatasaray ile oynuyoruz.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz