25 Şubat 2018 22:51 | Son Güncelleme: 25 Şubat 2018 22:52

'İnanılmaz bir atmosfer vardı'

Beşiktaş'ın Kanadalı futbolcusu Atiba, Fenerbahçe karşısında aldıkları 3-1'lik galibiyeti değerlendirdi.

Beşiktaş'ın Kanadalı futbolcusu Atiba, Fenerbahçe karşısında aldıkları 3-1'lik galibiyeti değerlendirdi. 

Fenerbahçe'yi ikinci yarıda sahadan sildiklerini ima eden Atiba, "Bir oyuncu için çok büyük bir zevk, inanılmaz bir atmosfer vardı, harika bir galibiyet aldık ve durumu toparladık. İlk yarıda iyi değildik ancak ikinci yarıda golden sonra kendimiz gibi oynamaya başladık ve hak ettiğimiz galibiyeti aldık" dedi.

Fiziksel olarak iyi durumda olduğunu ifade eden Kanadalı futbolcu, "Ben her zaman olduğu gibi her şeyimi takım için vermek istiyorum, çalışıyorum ve kendimi de çok iyi hissediyorum. Takım olarak iyi duruma geliyoruz ve artık bir galibiyet serisi yakalamak zorundayız" şeklinde konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
ORIENT EKSPRESS
Musa Mutlu ve Sarper Can Ayaz