28 Kasım 2017 09:56 | Son Güncelleme: 28 Kasım 2017 09:57

İşte Fenerbahçe'nin başarısının sırrı

İdmanlarda sürekli savunma çalıştıran Kocaman, negatif enerjiyi tersine çevirdi. ‘Yemeyelim, nasılsa atarız” motivasyonu işe yaradı.

F.BAHÇE’DE iki maçta kazanılan 6 puan yüzleri güldürdü. Sezon başından bu yana bireysel hatalardan dolayı gol yiyen ve çok puan kaybeden F.Bahçe’de, yönetimin verdiği yemekler ile Teknik Direktör Aykut Kocaman’ın taktikleri işe yaradı. Yönetimin, futbolcular ve teknik heyeti daha çok kaynaştırmak için yaptığı kahvaltılar 6 puanın altında yatan başlıca etkenlerden olurken, Aykut Kocaman’ın idmanlarda yaptığı uyarılarda başarıyla uygulandı. 

İKİNCİ KEZ GOL YEMEDİLER

Kocaman’ın idmanlarda, “Gol yeme problemini gidermeliyiz, kalemizi kapatmalıyız, nasılsa atarız” diyerek takım savunmasına önem vermesi futbolcuların daha çok yardımlaşmasını sağladı. Bu telkinlerden sonra Kanarya, Antalya’da kalesini kapattı.

AKŞAM

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GANYAN REHBERİ