04 Kasım 2016 22:34 | Son Güncelleme: 04 Kasım 2016 22:35

Jan Olde Riekerink: Bu sonucu hak etmedik...

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Başakşehir'e Arena'da 2-1 kaybettikleri maçın ardından yayıncı kuruluşa konuştu.

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Başakşehir'e Arena'da 2-1 kaybettikleri maçın ardından yayıncı kuruluşa konuştu.

İşte Riekerink'in flaş röportajdaki sözleri...

"İki tane üstüste evimizde oynadığımız maç, iki mağlubiyet ve iki tane aynı son. Trabzonspor maçında da hak etmiştik, kaybettik. Bu maçta da kontrolü elimizde tuttuk ama kaybeden taraf olduk. Kendi sahamızda oynadığımız maçlarda dominant olmak istiyoruz. 1-0'dan sonra yediğimiz basit bir gol var. İkinci yarıda duran toptan gol yedik. Ardından her şeye yeniden başladık ancak ne yazık ki golü bulamadık."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu