20 Kasım 2016 22:54 | Son Güncelleme: 20 Kasım 2016 22:56

Josef de Souza'dan galibiyet açıklaması

Fenerbahçe'nin Brezilyalı futbolcusu Josef de Souza, 2-0 kazandıkları Galatasaray derbisini değerlendirdi.

Josef de Souza maç sonrası yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamada "Takımımızı tebrik ediyorum, birlikte mücadele etmeyi başardık. Oyunu kontrol etmeyi başardık. Beraber savunma yapıp beraber hücum ettik.  Stadımızı dolduran taraftarlarımıza da teşekkür ediyorum. 
 
Bizim takım içerisinde doğru alternatiflerimiz var. Mehmet Topal oynamadı, bir gün ben oynamam. Demek ki başka bir oyuncu elinden gelenin en iyisini yapabiliyor. Bugün Roman da görevini başarıyla yaptı" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak