04 Mart 2018 21:43 | Son Güncelleme: 04 Mart 2018 21:44

Kadıköy inledi! 'Yönetim istifa'

Spor Toto Süper Lig'de Fenerbahçe, Teleset Mobilya Akhisarpsor'a 3-2 yenilirken Kadıköy'de taraftardan yönetime protesto geldi.

Spor Toto Süper Lig'de Fenerbahçe, Teleset Mobilya Akhisarpsor'a 3-2 yenilirken Kadıköy'de taraftardan yönetime protesto geldi.

Ülker Stadyumu'ndaki maçın son anlarında yönetime protesto ve Ali Koç'a destek tezahüratları vardı. İlk olarak "Ali Koç başkan, Fenerbahçe şampiyon" tezahüratı yapan bir grup taraftar sonrasında "Yönetim istifa" diye bağırdı. 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
AÇIK BÜFE
Haluk Kesim