30 Kasım 2016 22:44 | Son Güncelleme: 30 Kasım 2016 22:45

Kaptan olarak çıktı, kırmızı kart gördü! Derbide yok...

Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası C Grubu'nda Gençlerbirliği ile karşı karşıya geldiği maçta, derbi öncesi bir oyuncusunu kaybetti.

Gelişen Gençlerbirliği hücumunda 10. dakikada sol kanattan gönderilen topa Serdar Gürler hareketlendi. İsmail Köybaşı'nın ceza sahasına hareketlenen Serdar'a yaptığı hareket sonrası hakem faulü belirledi ve İsmail'e son adam olması nedeniyle kırmızı kart çıkardı. Sahaya kaptan olarak çıkan İsmail Köybaşı, gördüğü bu kartla Spor Toto Süper Lig'de oynanacak Beşiktaş derbisi öncesi cezalı duruma düştü.

Fenerbahçe, 3 Aralık Cumartesi günü taraftarı önünde Beşiktaş ile karşı karşıya gelecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
YILDIZ ADAYI
Ümit Metin Yıldız