20 Ocak 2017 20:09 | Son Güncelleme: 20 Ocak 2017 20:11

Karabük'te Galatasaray'a coşkulu karşılama

Galatasaray, Kardemir Karabükspor ile yapacağı maç için Karabük'e gitti.

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 18. haftasında Kardemir Karabükspor ile yapacağı maç için Karabük'e gitti.

İstanbul'dan kara yoluyla Karabük'e giden sarı-kırmızılı kafileyi, Safranbolu ilçesinde kalacağı otel önünde çok sayıda taraftar ellerindeki meşalelerle karşıladı. 

Sarı-kırmızılı taraftarlar, teknik direktör Jan Olde Riekerink ve futbolculara tezahüratta bulundu. Güvenlik önlemleri altında güçlükle otele girebilen futbolculardan Yasin Öztekin'in gözüne bir taraftarın eli çarptı. 

Galatasaray takımı, otele yerleşerek maç saatini beklemeye başladı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız