22 Aralık 2016 18:43 | Son Güncelleme: 22 Aralık 2016 18:45

Kayserispor, Darıca Gençlerbirliği'ni 3-1 mağlup etti

Ziraat Türkiye Kupası D Grubu'nda Kayserispor ile Darıca Gençlerbirliği karşılaştı.

Ziraat Türkiye Kupası D Grubu 3. hafta mücadelesinde Kayserispor evinde Darıca Gençlerbirliği ile karşılaştı. Kadir Has Stadı'nda oynanan mücadeleyi Kayserispor 3-1'lik skorla kazandı.

Kayserispor'a galibiyeti getiren goller 24. dakikada Furkan, 85. dakikada Mijailovic ve 90+4. dakikada Murat'tan geldi. Darıca Gençlerbirliği'nin tek sayısı ise 66. dakikada Sinan'dan geldi.

Bu skorun ardından Kayserispor puanını 6 yaptı, Darıca Gençlerbirliği ise puansız kaldı.

D Grubu'nun 4. haftasında Darıca Gençlerbirliği, evinde Kayserispor'u konuk edecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler