14 Aralık 2016 23:17 | Son Güncelleme: 14 Aralık 2016 23:18

Kerim Frei: En iyisi için çalıştım

Kerim Frei, Beşiktaş'ın Kayserispor'u 2-1 yendiği maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş'ın Ziraat Türkiye Kupası'nda Kayserispor'u 2-1 yendiği maçın ardından Kerim Frei açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş'ın mücadeledeki ilk golünü atan Kerim Frei, elinden gelenin en iyisini yaptığını dile getirdi.

İşte Kerim Frei'nin maç sonu açıklamaları...

''Yaşananlardan dolayı üzgünüz. Elimizden gelen tek şey dayanışma göstermek. Gidenleri geri getiremeyiz. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Hocama her zaman hazır olduğumu göstermeye çalışıyorum.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz