12 Mart 2016 21:42 | Son Güncelleme: 12 Mart 2016 21:43

Kerim'den itiraf! 'Son 15 dakika...'

Süper Lig'in 25. haftasında Çaykur Rizespor'u 2-1 mağlup eden Beşiktaş'ta ikinci golün sahibi Kerim Frei maçı değerlendirdi.

İşte genç oyuncunun sözleri

"Tamamen beklediğimiz bir maçtı. Kazandığımız içn mutluyum. Uzun süre sonra ilk 11'de çıktım. Ben de mutluyum. Maçın tamamına hükmettik ve kazandık. Son 15 dakikada yorgunlukla bir düşüşümüz oldu ama maçın genelinde çok iyiydik ve kazandığımız için mutluyum.

"FİZİK OLARAK ZORLANDIM"

"Zihinsel olarak hazır kalmak kolay değil. Her zaman sıkı çalışıp olumlu kalmanız gerek. Fiziksel olarak son 15 dakikada oyundan düştüm. Ama genel olarak oyunumdan memnunum."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler