28 Aralık 2016 22:36 | Son Güncelleme: 28 Aralık 2016 22:39

İki yıldız Konyaspor maçında oynayamayacak!

Galatasaray'ın Tuzlaspor ile Ziraat Türkiye Kupası'nda oynadığı mücadele gergin dakikalara sahne olurken, sarı-kırmızılılar mücadeleyi 9 kişi tamamladı.

Galatasaray'da Aurelien Chedjou 56. dakikada doğrudan, Yasin Öztekin ise 61. dakikada 2. sarı kartını görerek kırmızı kart ile oyun dışında kaldı.

Kırmızı kart gördüğü için otomatik 1 maç ceza alan iki oyuncu da, bir sonraki müsabakada cezalı duruma düştü.

Aurelien Chedjou (muhtemelen Afrika Kupası'na gidecek) ve Yasin Öztekin, aranın ardından 2. yarının ilk maçı olan Konyaspor müsabakasında forma giyemeyecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz