16 Ocak 2017 13:30 | Son Güncelleme: 16 Ocak 2017 13:53

İkinci yarının ilk istifası geldi!

Süper Lig'de 17. hafta mücadelesinde kendi sahasında Rizespor'a 3-2 kaybeden Alanyaspor'da teknik direktör Hüseyin Kalpar görevinden istifa etti.

Süper Lig'de 17. hafta mücadelesinde kendi sahasında Rizespor'a 3-2 kaybeden Alanyaspor'da  teknik direktör Hüseyin Kalpar görevinden istifa etti. Kalpar, maç sonu yaptığı açıklamada kendisini istifaya davet eden taraftarlara sitem etmişti. 

Tecrübeli teknik adam geçen sezon Alanyaspor'u tarihinde ilk kez Süper Lig'e çıkarma başarısı göstermişti. Kalpar'ın ekibi bu sezon oynadığı 17 maçta 5 galibiyet, 3 beraberlik ve 9 mağlubiyet alırken, ligdeki son 3 maçında ise iki mağlubiyet ve bir beraberlikle sadece 1 puan alabilmişti. 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar