28 Ekim 2016 18:43 | Son Güncelleme: 28 Ekim 2016 18:44

Koeman'dan flaş Rooney açıklaması!

Premier League ekiplerinden Everton'ın menajeri Ronald Koeman, düzenlediği basın toplantısında ilginç ifadeler kullandı.

Son dönemde İngiliz futbolunun en çok eleştirilen isimlerinden olan Manchester United forması giyen Wayne Rooney'e sahip çıkan Koeman, yıldız ismi takımında görmekten de mutluluk duyacağını dile getirdi.

Hollandalı menajer basın toplantısında Rooney ile ilgili ''Rooney çok iyi bir oyuncu ve kariyeri daha bitmedi. Kendini nasıl hissediyor bilmiyorum ama tabii ki bize geri dönmek isterse bundan çok mutlu olurum' ifadelerini kullandı.

İngiltere Milli Takımı'nın Malta ile oynadığı karşılaşmada İngiliz seyirciler tarafından protesto edilen Wayne Rooney, bu sezon oynadığı 12 resmi maçta sadece 1 gole imza atabildi.

Sporx

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN