10 Nisan 2016 12:09 | Son Güncelleme: 10 Nisan 2016 12:10

Konya Arena'da maddi hasar!

Fenerbahçe taraftarı, 2-1 kaybedilen maç sonrası Konya Büyükşehir Belediye Arena'ya maddi hasar verdi.

Misafir taraftar grubunun tribünleri terk etmesinin ardından stad yetkilileri ve federasyon temsilcisi tarafından yapılan hasar tespiti sonrasında; tribündeki koltuklardan bazılarınının parçalandığı, tuvaletteki 10 adet ahşap kapının menteşelerinden sökülüp çıkarıldığı, klozet kapaklarının ve aynalarının kırıldığı görüldü.

Ayrıca pisuvarların ve muslukların kullanılamaz hale getirildiği, sabunlukların söküldüğü, aynalar ile koltukların kırıldığı tespit edildi. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) gözlemcisinin hasar tespit tutanağı sonrasında taşkınlık yapan Fenerbahçe taraftarları için işlem başlatılacağı belirtildi.  

DHA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz