04 Mart 2018 18:17 | Son Güncelleme: 04 Mart 2018 18:18

Konyaspor 21'de kaldı Mehmet Özdilek için istifa sesleri yükselmeye başladı

Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında sıkıntılı durumda bulunan Atiker Konyaspor'a bir darbe de Evkur Yeni Malatyaspor'dan geldi...

Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında alt sıralardan kurtulmak isteyen Atiker Konyaspor kendi sahasında Evkur Yeni Malatyaspor'a 1-0 boyun eğdi. 

Konya Büyükşehir Belediye Stadyumu'nda ilk yarısı golsüz sona eren karşılaşmada, konuk ekibe 3 puanı getiren golü 87. dakikada Boutaib kaydetti.

Tehlike çanları Konyaspor için çalıyor

Golün ardından yeşil-beyazlı taraftarlar takımlarını ıslıkla protesto etti. Bu sonucun ardından Evkur Yeni Malatyaspor puanını 34'e yükseltirken, Konyaspor 21 puanda tehlike çemberinin içinde kaldı.  

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
AÇIK BÜFE
Haluk Kesim