10 Aralık 2017 23:09 | Son Güncelleme: 10 Aralık 2017 23:10

'Kötü niyet aramıyorum ama yazık günah'

Kayserispor Başkanı Erol Bedir, Beşiktaş maçının ardından sert açıklamalarda bulundu.

Kayserispor Başkanı Erol Bedir, Beşiktaş maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Son dönemlerde hakem kararlarıyla birçok maçta puan kaybetiklerini belirten "Taraftarımız, emeğin çalındığını düşünerek 'Yedirmeyin Başkanım' diyorlar. Trabzon maçında penaltımız verilmedi. Adebayor, bize eliyle gol attı. Bu maçta lehimize faul olması gerekirken penaltı verildi. Kötü niyet aramıyorum ama yazık günah. İnşallah bu olaylar tekrar etmez. Eğer bu böyle olacaksa, bizler figüran olacaksak, İstanbul'da bir lig düzenlensin, kendi kendilerine oynasınlar.'' ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU