07 Aralık 2016 18:36 | Son Güncelleme: 07 Aralık 2016 18:37

Kuyt'ın basın toplantısında dikkat çeken ifade

Feyenoord'un tecrübeli futbolcusu Dirk Kuyt, Fenerbahçe ile oynayacakları maçtan önce basın toplantısı düzenledi.

Fenerbahçe'ye karşı mutlaka kazanmaları gerektiğini ifade eden Kuyt, "Fenerbahçe'ye karşı oynayacağım, mutluyum. İstanbul'daki maç bizim için çok özeldi, yarın da çok özel bir maç oynayacağız. Fenerbahçe'de 3 yıl güzel günler geçirdim. Fenerbahçe karşısında tek seçeneğimiz var, kazanmak. Van Persie ve Lens çok formda, Lens'in bir sakatlığı var, bu üzücü. Sadece Hollandalılar değil, bütün takım formda. İstanbul'da çok iyi oynadılar ve sadece Manchester'a yenildiler. Üç yıl Fenerbahçe'de oynamama rağmen ve bu durum benim için çok özel olmasına rağmen, Fenerbahçe'yi yenmek istiyorum" dedi.

Fenerbahçe'nin Türkiye ligine daha fazla önem verdiğini ifade eden Kuyt,"Fenerbahçe çok iyi bir takım. En güzeli Fenerbahçe ve Feyenoord'un aynı anda gruptan çıkması ama bu çok zor. Herkes, Fenerbahçe'ye olan sevgimi biliyorum. Fenerbahçe, Feyenoord'a yenilirse; kendilerine Türkiye'de kendilerine başarılar dilerim.Fenerbahçe'nin bazen Türkiye ligine daha fazla önem verdiğini biliyorum. Giovanni van Bronckhorst'un sözleşmesinin uzaması, oyuncular adına da önemli. Ciddi gelişim sağladı" ifadelerini kullandı. 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar