26 Kasım 2017 22:22 | Son Güncelleme: 26 Kasım 2017 22:22

Leonardo: Gole kadar çok pozisyonumuz vardı

Antalyaspor Teknik Direktörü Leonardo, Fenerbahçe mağlubiyetinin sonrasında konuştu.

Antalyaspor Teknik Direktörü Leonardo, Fenerbahçe'ye 1-0 mağlup oldukları mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.

Brezilyalı teknik adam, Fenerbahçe'den iyi oynadıklarını söylerken; "Takımımı tebrik etmek istiyorum, inanılmaz bir mücadele sergilediler. Galibiyeti almak için her şeyi yaptık, maalesef olmadı. İlk yarının sonunda gol yedik, o gole kadar çok pozisyonumuz vardı. Maçın kontrolü bizdeydi. 3 puan için sahaya çıktık, olmadı. İyi olan taraf da bizdik, daha fazla üretken olan da bizdik. Fenerbahçe'ye neredeyse pozisyon dahi vermedik" ifadelerini kullandı. (Sporx)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar