18 Ocak 2017 15:31 | Son Güncelleme: 18 Ocak 2017 15:32

İlhan Cavcav hastanede imza attırdı

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği'nin Atletico Paranaense'den transfer ettiği Bady ile imzaladığı sözleşmenin arkasından oldukça ilginç bir detay çıktı.

ÖNCE HASTANEYE GİTTİLER
 
Brezilya basınında yer alan habere göre, Bady ile 2,5 yıllık sözleşme imzalayan Gençlerbirliği, oyuncuyu kulüp binasında basına tanıtmadan önce hastaneye gitti. Ancak bu sağlık kontrolü için değildi...
 
ÇOK ŞAŞIRDILAR
 
Gençlerbirliği'nin 40 yıldan fazla süredir başkanlığını yapan İlhan Cavcav'ın oyuncu ile hastanede sözleşme imzalamak istediği, bu nedenle de yanına gidildiği ortaya çıktı. Hastane odasında imzalanan anlaşmanın Brezilyalı futbolcu ve menajerini oldukça şaşırttığı belirtildi.
 
'BAŞKAN HER ŞEYLE İLGİLİYDİ'
 
Ülke basınına konuşan Bady, "Çok sıradışı bir deneyim oldu. Arabadayken, hastaneye gideceğimizi bilmiyordum. Başkanı görünce biraz zayıf buldum ancak her şeyle ilgileniyordu. Benim hakkımda bilgi almış ve onay vermişti" ifadelerini kullandı.

Sabah

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar