25 Şubat 2016 20:43 | Son Güncelleme: 25 Şubat 2016 20:44

Luis Nani: 'Biliyorduk, o yüzden...'

Fenerbahçe'de Luis Nani, Lokomotiv Moskova maçının ardından konuştu

UEFA Avrupa Ligi Son 32 Turu ikinci maçında temsilcisi Fenerbahçe, deplasmanda Lokomotiv Moskova ile 1-1 berabere kalarak 2-0'ın rövanşında turladı.

Fenerbahçe'de Luis Nani mücadelenin ardından yaptığı açıklamada maçın zor geçeceğini bildiklerini, ilk karşılaşmanın avantajıyla turladıklarını ifade etti.

Portekizli oyuncu açıklamasında, "İyi bir maç oldu, zor olacağını biliyorduk ama ilk maçtan avantajlıydık. 1 gol atarak turu geçtik. Bizim için harika bir sonuç" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN