20 Nisan 2016 21:49 | Son Güncelleme: 20 Nisan 2016 21:49

Lukas Podolski: 'Finale çıkacağız'

Lukas Podolski, Galatasaray'ın Çaykur Rizespor'u 3-1 mağlup ettiği maçın ardından konuştu ve önemli bir adım attıklarını dile getirdi.

Galatasaray'ın Ziraat Türkiye Kupası'nda Çaykur Rizespor'u 3-1 mağlup ettiği karşılaşmada, sarı-kırmızılı takımın son golünü atan Lukas Podolski, maç sonunda kısa bir değerlendirme yaptı.

Lukas Podolski, çok pozisyon bulduklarını ve kupada önemli bir adım attıklarını dile getirdi.

İşte Lukas Podolski'nin açıklamaları...

''Kupa maçları her zaman farklıdır. Farklı bir oyunumuz oldu. 3 gol attık, çok da pozisyon bulduk. İyi oynadığımız dönemler oldu. Bu maçta önemli bir adım attık. Umuyorum ki, bundan sonraki maçta da gerekeni yapıp finale çıkacağız''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler