07 Temmuz 2016 10:40 | Son Güncelleme: 07 Temmuz 2016 10:41

Lukas Podolski'den veda mesajı

12 yıldır Alman milli takımında oynayan Podolski, EURO 2016 sonrası veda sinyali verdi.

Galatasaray ile 2 yıl daha sözleşmesi bulunan Lukas Podolski, Avrupa Futbol Şampiyonası'nın ardından Panzerler'e veda sinyali verdi. 2004'ten beri aralıksız 12 yıldır Almanya formasını giyen ve 2014'te Dünya şampiyonluğu yaşayan Podolski, artık emekliye ayrılabilir. Poldi, "2018 DÜnya Kupası benim 9. turnuvam olabilir. Ancak EURO 2016'yı kazanırsak bu turnuva sonuncusu olur. Kazanamazsak bırakma kararını rahat almayabilirim" sözleri ile kafasında ayrılık olduğunu açıkladı.

TÜM GÜCÜ ASLAN İÇİN

Slovakya maçında oyuna girerek 4 ayrı Avrupa Şampiyonası'nda forma giyen üçüncü Alman futbolcu olarak tarihe geçen Podolski, 129 kez milli olurken 48 gol atma başarısı gösterdi. Panzer Poldi, milli takıma veda ederse tüm gücünü gelecek sezon Galatasaray için harcayacak.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
YILDIZ ADAYI
Ümit Metin Yıldız