04 Nisan 2016 10:16 | Son Güncelleme: 04 Nisan 2016 10:17

Maç bitti futbolculara saldırdılar!

Amasya'da Bölgesel Amatör Lig 4. Grup'ta oynanan Yeni Amasyaspor- Erbaaspor müsabakası sonrasında olaylar çıktı.

Bölgesel Amatör Lig 4’üncü grupta mücadele eden Yeni Amasyaspor-Erbaaspor takımları arasındaki maç 12 Haziran Şehir Stadyumu’nda yapıldı. Grup şampiyonluğu yarışında aralarında rekabet bulunan iki takım, 90 dakika sonunda maç 1-1 berabere tamamlandı.

Yeni Amasyasporlu taraftarlardan bir grup sahaya inip konuk takımın futbolcularını tartaklarken, tribündekiler de maçın hakemlerine yabancı madde fırlatmaya başladı. Hakemler polis kalkanlarının korumasından sahadan ayrıldı. Polis sahaya inen taraftarları müdahale ederek stattan uzaklaştırdı.

Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU