16 Ocak 2018 18:12 | Son Güncelleme: 16 Ocak 2018 18:13

Maç Bursa'nın tur Gençler'in oldu!

Ziraat Türkiye Kupası son 16 turu 2. maçında Bursaspor, Gençlerbirliği'ni 2-1 yenmesine rağmen turu geçen ve çeyrek finale yükselen taraf Ankara ekibi oldu. Bursaspor'da yeni transfer Sow, 75. dakikada oyuna dahil oldu.

Ziraat Türkiye Kupası son 16 turu 2. maçında Bursaspor, Gençlerbirliği'ni konuk etti. İki ekip arasındaki ilk maç Gençlerbirliği'nin 1-0'lık galibiyetiyle sona ermişti.
 
Mücadelenin 19. dakikadasında Skuletic, Gençlerbirliği'ni öne geçiren golü kaydetti. 33. dakikada ise Agu skora dengeyi getiren golü rakip ağlara gönderdi. Karşılaşmanın ilk yarısı da 1-1 sona erdi.
 
İkinci yarının henüz ilk dakikalarında Yusuf Erdoğan sahneye çıktı. 49. dakikada golü Gençlerbirliği ağlarına gönderen Yusuf durumu 2-1'e getirdi. Fakat kalan dakikalarda başka gol olmayınca turu geçen taraf deplasman golüyle Gençlerbirliği oldu.
 
Böylece Türkiye Kupası'nın ilk çeyrek finalisti Gençlerbirliği oldu.
 
MOUSSA SOW 75'TE OYUNA GİRDİ
 
Bursaspor'a dün imzayı atan Moussa Sow, bugün teknik direktör Le Guen tarafından kadroya alındı. Yıldız oyuncu mücadeleye yedek kulübesinde başladı. Sow, 75. dakikada oyuna dahil oldu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz