10 Aralık 2016 22:21 | Son Güncelleme: 10 Aralık 2016 22:22

Maç sonu sert yanıt: Ahmet hoca bence başka maç seyretti...

Beşiktaş'ta Tolgay Arslan, Bursaspor'u 2-1 mağlup ettikleri karşılaşmanın sonrasında konuştu.

Beşiktaş'ın Bursaspor'u 2-1 mağlup ettiği mücadelenin ardından Tolgay Arslan açıklamalarda bulundu.

Tartışılan penaltıların doğru olduğunu kaydeden Tolgay Arslan, "Penaltı pozisyonlarını gördüm. Bence ikisi de penaltı. Penaltı olmasaydı da, başka pozisyonlara girerdik" dedi.

Ahmet Çakar'ın penaltıların yanlış olduğu hakkındaki sözleri sorulan genç oyuncu, "Herkesin düşüncesine saygı duyuyorum, ama Ahmet hoca bence başka maç seyretti" cevabını verdi ve "Ligdeki 2 maçımızı da almak istiyoruz. Sonra bir tatile gidelim" diyerek sözlerini noktaladı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz