20 Mart 2016 21:27 | Son Güncelleme: 20 Mart 2016 21:28

Mahmut Uslu: Bu durumu izah edemezdik

Galatasaray - Fenerbahçe derbisinin ertelenmesi Türk futbol kamuoyunda büyük şok yaratırken, Fenerbahçe basın sözcüsü Mahmut Uslu da karşılaşmanın seyircisiz oynanmasını kendilerinin de istemediğini, ertelemenin en sağlıklı karar olduğunu belirtti.

Fenerbahçe Genel Sekreteri ve Basın Sözcüsü Mahmut Uslu, Galatasaray derbisinin ertlenemesinin değerlendirdi. 

"SEYİRCİSİZ OYNAMAK MANTIKSIZ"

Uslu "Biz de Arena'da seyircili oynamak istiyoruz. Seyircisiz oynamak anlamsız. Madem bir güvenlik tehlikesi var, sağlıklı olan maçın ertelenmesiydi. Ayrıca; seyircisiz oynayıp da maçı kazansak, ligin sonunda şampiyon olduğumuzda bunu anlatamazdık. Bu durumu izah etmek zor olurdu" şeklinde konuştuğu öğrenildi." şeklinde konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz