10 Aralık 2017 10:42 | Son Güncelleme: 10 Aralık 2017 10:43

Malatya'da olay! Başkan hakem odasını bastı

Üst üste 5. maçını da kazanamayan Yeni Malatyaspor’da, maçın ardından tansiyon tavan yaptı.

Üst üste 5. maçını da kazanamayan Yeni Malatyaspor’da, maçın ardından tansiyon tavan yaptı.

Sarı-Kırmızılı kulübün başkanı Adil Gevrek’in, hakem kararlarına sinirlenip soluğu soyunma odası koridorlarında aldığı belirtildi. Hakem odasına giden ve Ali Şansalan ile ekibine tepki gösteren Başkan Gevrek, sonrasında sakinleştirildi.

Hakem Ali Şansalan ile temsilcinin olayı raporlarına yazdığı iddia edilirken, Futbol Federasyonu, Malatyaspor Başkanı’na büyük bir ceza verebilir. Gevrek maç sonu da yaptığı açıklamada haftalardır hakem hatalarına maruz kaldıklarını ve bu engeli aşamadıklarını söyledi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız