08 Mart 2018 00:45 | Son Güncelleme: 08 Mart 2018 00:46

Manchester City yenilerek turladı

Manchester City, ilk maçta 4-0 mağlup ettiği Basel'e 2-1 mağlup olmasına rağmen Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finale yükseldi.

UEFA Şampiyonlar Ligi son 16 turu rövanşında Manchester City, taraftarı önünde İsviçre temsilcisi Basel ile karşı karşıya geldi. 90 dakika sonunda Basel, Manchester City'i 2-1 mağlup etmeyi başardı.

Bu yenilgiye rağmen ilk maçı farklı kazanan Manchester City, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finale yükseldi.

Basel'in karşılaşmadaki gollerini 17. dakikada Mohamed Elyounoussi, 71. dakikada Michael Lang kaydetti. Manchester City'nin golünü ise 8. dakikada Gabriel Jesus attı.

İki ekip arasında İsviçre'de oynanan ilk karşılaşmada Manchester City, Basel'i 4-0 mağlup etmişti.

(Sporx)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
AÇIK BÜFE
Haluk Kesim