20 Temmuz 2015 10:53 | Son Güncelleme: 20 Temmuz 2015 16:27

Mario Gomez Amerika'ya uçtu!

Beşiktaş'ın transferinde sona yaklaştığı Alman golcü Mario Gomez takımının Amerika kampına katıldı.

Siyah beyazlı takımın Demba Ba'nın yerine transfer etmek istediği golcü futbolcunun takımı Fiorentina ile birlikte Amerika kampına katıldığı öğrenilirken, yıldız oyuncunun menajeri Ferber, Sport 1'e yaptığı açıklamada Beşiktaş ile görüştüklerini doğruladı ancak henüz anlaşmanın tamamlanmadığını belirtti.

Fiorentina'nın yüksek maaşı nedeniyle yollarını ayırmaya sıcak baktığı Gomez, geçtiğimiz sezon forma giydiği 32 maçta 10 gol kaydetmişti. Eurosport

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz